Bądź na bieżąco,

zapisz się na newsletter

nie teraz nie, dziękuję
Koszyk jest pusty
Szybki kontakt




501 66 55 45


sklep@waldico.com.pl

 

Płatności on-line

             dotpay_b5_145x252.png

PRZELEWY - NUMER KONTA

Przelew tradycyjny na konto nr:

42 1140 2004 0000 3802 7240 1405


OPCJE DOSTAWY

        logo_dostawy_3.jpg

KOSZTY WYSYŁKI

Poczta Polska:

-list polecony ekonomiczny:

od - 10,30

-przesyłka priorytetowa

 (przelew, karta):
od - 10,50 zł

-przesyłka priorytetowa

 pobraniowa23

Pocztex Kurier 48:

- odbiór w punkcie od: 9,00 zł

- standard od: 10,50 zł

 

 Przesyłka kurierska ubezpieczona:

  • przelew, karta:  14 zł 
  •  pobranie:  20 zł.

 

   InPost Polecony:

  • do 0,5 kg - 7,90 zł

Odbiór osobisty na terenie Lublina

Konieczny wcześniejszy kontakt.


Czas dostawy

Poczta Polska

  • przesyłka priorytetowa: 1-2 dni
  • przesyłka ekonomiczna: 3-5 dni

Pocztex kurier 48

  • standard: 2-3 dni

 Kurier DPD

  • standard, pobranie: 1 dzień roboczy

 InPost

  • polecony: 4-14 dni

 

ODBIÓR W PUNKCIE - MAPA

 

         odbior_w_punkcie_175x175.jpg

http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/

Regulamin

  1. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę www.produktyapteczne.pl.

  2. Właścicielem sklepu jest Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "WALDICO" ul. Skałka 6,   23-110 Krzczonów, NIP: 713-119-33-97; Regon: 431714881.

  3. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.

  4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok z zastrzeżeniem prawa administratora i właściciela do ograniczeń w korzystaniu ze sklepu.

  5. Składający zamówienie zobowiązany jest do wypełnienia zgodnie ze stanem faktycznym formularza zamówień.

  6. Po złożeniu poprawnie wypełnionego formularza zamówień, Zamawiający otrzyma informację zwrotną ze Sklepu Internetowego potwierdzającą przyjęcie zamówienia. Informacja zwrotna zostanie wysłana na adres mailowy podany podczas rejestracji.

  7. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia w ciągu 24 godzin oznacza, że zamówienie mogło nie wpłynąć do Sklepu – konieczny jest wówczas kontakt telefoniczny.

  8. Dane kupującego podane w „formularzu zamówienia” objęte są ochroną danych osobowych i będą wykorzystywane jedynie w celu realizacji zamówienia.

  9. Realizacja zamówienia następuje w ciągu 3 dni roboczych (zazwyczaj w następnym dniu) po dniu, w którym wpłynęło do sklepu ( dla zamówień z płatnością za pobraniem lub kartą płatniczą), lub po zaksięgowaniu pełnej wpłaty na koncie bankowym sprzedającego ( dla zamówień z płatnością przelewem).

  10. Raelizacja zamowień następuje w kolejności ich wpływu do naszego sklepu, czas realizacji w wyjątkowych przypadkach może ulc wydłużeniu ze względu na dużą ilość zamówień, w takim przypadku zostaną Państwo poinformowani o wydłużonym czasie realizacji w odrębnym mailu lub drogą telefoniczną.

  11. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności towaru lub jego części Klient jest informowany o tym fakcie i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, rezygnacja z zakupu).

  12. Ceny produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (kwoty brutto).

  13. Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki.

  14. Wszystkie produkty sprzedawane po promocyjnych cenach mają ograniczoną ilość i sprzedawane są do wyczerpania zapasów, decyduje kolejność zamówień.

  15. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, jak również wycofania poszczególnych produktów z oferty bez uprzedzenia i podania przyczyn.

  16. Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia bez podania przyczyn.

  17. Każda transakcja potwierdzona jest dowodem zakupu lub na życzenie klienta fakturą VAT.

  18. Płatność za zamówione produkty może być dokonana kartą płatniczą lub przelewem w formie przedpłaty na podane w formularzu zamówień konto, może być też uiszczona przy odbiorze przesyłki w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem.        

  19. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl                                               

  20. Sklep Internetowy pobiera zryczałtowane opłaty za przesyłki (tabela opłat podstawowych wraz ze sposobem dostawy znajduje się na Stronie Głownej Sklepu). Koszt dostawy uzależniony jest od wagi zamówionych produktów.

  21. Sklep Internetowy realizuje dostawy zakupionych towarów za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej, czas dostawy w zależności od wybranego sposobu dostawy waha się od 1 do 4 dni roboczych.

  22. Sklep Internetowy nie ponosi odpowiedzialności za dokonywanie zakupów przez osoby trzecie na rachunek osoby zamawiającej.

  23. Klient nie może anulować zamówienia, które zostało już wysłane.

  24. Produkty zamówione w Sklepie Internetowym mogą zostać zwrócone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.

  25. Zakupiony towar może być zwrócony jeżeli będzie nieużywany, w oryginalnym, czystym i nieuszkodzonym opakowaniu. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, (w przypadku wyrobów medycznych, kosmetyków oraz suplementów diety ze względów higienicznych nie mogą być zerwane plomby zabezpieczające zawartość).

  26. Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek odesłanych do sklepu za pobraniem.

  27. Zwrot należności za zwrócony towar następuje przelewem bankowym lub przekazem pocztowym w zależności od życzenia klienta i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od faktycznego otrzymania przez sklep zwrotu towaru.

  28. W przypadku ewentualnych reklamacji należy niezwłocznie po otrzymaniu towaru skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie za Sklepem Internetowym, podać nr faktury VAT lub paragonu, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji.

  29. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Jeżeli nie akceptujecie Państwo stosowania plików cookies, możecie wyłączyć je w ustawieniach swojej przeglądarki. Istnieje jednak ryzyko, że niektóre funkcje na stronie sklepu nie będą działać poprawnie.

  30. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

Opis procedury reklamacyjnej:

Reklamacje można składać pod adresem sklep@waldico.pl  lub w formie pisemnej na adres:
P.W. WALDICO Waldemar Kaliniak
23-110 Krzczonów   ul. Skałka 6

Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
• imię i nazwisko
• adres
• adres e-mail
• datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
• przedmiot reklamacji
• wskazanie żądania Kupującego,
• wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty prawidłowego złożenia.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.



Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania towaru, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
Aby skorzystać z tego prawa należy wypełnić i odesłać poniższe Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: ……………………………………………., numer zamówienia……………………………………… .
Data zawarcia umowy to …………………, data odbioru ...………………………………….… .
Imię i nazwisko…………………………………………………………. 
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru jeśli Konsument wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia (wysłania).

Prawo odstąpienia od zawartej umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.